MINIVÄSKA - ME LIKE!

Hanna, Hannah och Vendela är hemma hos mig! Vi spelar kort, fast vi egentligen borde studera ;) Vi ska börja med det snart. Vi spelar "slav och president" och äter jäättegoda flingor! :D Nej, nu ska vi plugga, haha.

Asså jag blev öööverlycklig när vi kom hem! Vi har haft städare här idag - vi har nya städare... hade inte hört nånting om det - och dom har plockat undan i mitt rum! Jaaaaaa! Dom hade t.o.m. vikt ihop mina mjukisbyxor som jag hade slängt på min soffa (som jag typ gör med alla mina kläder nu för tiden, haha!). Mina gudinnor! Haha...

Och idag blev jag typ öööverlycklig: vår sista lektion - svenska!! - var INSTÄLLD! Vi ba: JAAAAAAAAAAA!!!!
Då kände jag mig som en riktig tjej verkligen - Vendela och jag skrek som in i helvete, haha!! Alla killar höll för öronen, hihi. Och en kille i vår parallellklass filmade det! Och han fick med när jag och V gjorde våran "egna klappramsa". Han har lovat att han ska skicka den till mig imorrn, måse ha den! Det såg så himla kul ut, haha... 

Bloggar mer när jag är klar med mina läxor. Så länge visar jag upp en liten väska från H&M. Förut tyckte jag att det var jätteonödigt med sådana här små väskor, men på senate tiden har jag börjat tycka att det vore ganska skönt! Om man bara ska ha med sig en mobil, plånbok och nycklar t ex så är det ju jobbigt att släpa med sig en stor väska. Så nånting åt det här hållet vill jag ha! 79:50 spänn för denna - BILLIGT! Kanske ingen jättekvalitée, men ändå ;)
                                    

Vi hörs sedan. Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0