SARA + REGN = FALSKT

Hallå!

Sitter på mitt rum just nu - med stora, gråa mjukisbyxor, en stor, slapp T-shirt och en grå tjocktröja. Riktiga myskläder. Anledning: När jag cyklade hem idag, tillsammans med Hanna, så SPÖREGNADE det! Åh fy vad det regnade!! Och jag hade på mig min lilla skinnjacka... Blev helt dyngsur, liksom min väska + gympapåse. Och när det regnar och jag blir så blöt som jag blev idag: då blir jag på RIKTIGT dåligt humör. Till skillnad från Hanna, hon tycker det är mysigt och härligt med regn, att bli blöt som idag. Ibland förstår jag mig inte på henne, haha :)
Vad skulle ni helst välja: en riktigt kall vinter eller en jätteregnig höst? Mycket hellre kall vinter. Även fast jag hatar kyla och att frysa, så avskyr jag ännu mera regn och att bli blöt. Fy f*n säger jag bara.

Har ätit bulle med varm mjölk. Gott! Mamma fixade till mig, hon märker direkt när jag mår dåligt. Så gulligt! :) Skulle kunna trycka i mig 10 bullar till just nu, eller choklad! Nu är jag på riktigt dåligt humör och då vill man ju bara äta nåt riktigt gott och se på TV, elr vara inne på datorn. Visst?

Jag hoppar över träningen idag. Är alldeles för stressad och arg, behöver vila upp mig. Ska lägga mig tidigt ikväll, även om jag har sovmorgon, så att jag får sova ut lite :) Har också jättemycket läxor :( Ska bara ta det lugnt ikväll alltså! Skönt!

Nu till något roligare: Hittade precis ett par jättesnygga leggings! Riktigt snyggt med spetsen och blommorna, love it! Från Only, 160 kr :)



                                               Cosmo ex lace leggings

Got to go, mamma ropade att maten är klar. Vi hörs snart igen, efter mina läxor. Puss på er! ♥



Kommentarer
Postat av: tess

åh, gud vad gott med bullar och mjölk :D

2010-09-15 @ 18:40:54
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe jag blir också på dåligt humör när regner slår ner mot mig sådär..Men att sitta i myskläder är aldrig fel.



kram

2010-09-15 @ 19:15:28
URL: http://www.linnda.se
Postat av: miss P E

En riktig kall vinter. Slipper man i alla fall regn och man kan klä sig varm och skönt :)

2010-09-16 @ 05:59:18
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0