GODMORGON!

Godmooorgon!

Igår var det en riktig filmkväll! Vi såg tre filmer: elr nej, fyra filmer! Fullt hus 2, Legally Blonde, Remember me, New moon + två program av Hey Baberiba. Vi var uppe till 04 nån gång... Men vi hade jättekul! Först blev vi lite glada av fullt hus och Legally blonde.
Sedan såg vi Remember me... asså fy f*n vad sorglig. Gud vad jag grät. Mamma också. Bland dom sorgligaste filmer ja sett. Fast jag skulle nog inte ha gråtit lika mycket om det ine var Robert Pattinson. Men den var så himla bra, se den!! Även om ni inte gillar RPattz så se den. Ni kommer inte ångra er..
Sedan föreslog jag New moon, men det var mest för att jag bara ville se Paul... och för att se att Robert faktiskt levde, haha. Så v såg hela den. Och sedan för att vi skulle bli lite glda igen så avslutade vi kvällen med Hey Baberiba. Somnade som stockar!

Vi gick upp ca 12 idag. Jätteskönt att få sova ut! Vi åt amerikanska pannkakor till frukost/lunch. Jättegott!

Jag kom på att jag och mamma ska åka iväg snart. Vi ska nämligen se Blue man group! Jag och mamma ska gå dit med Anna och hennes mamma. Berättar mer sedan!


        

           

                   Två misslyckade "hopp" från igår. Så blir det ju när man tar hoppbilder: Några blir helt enkelt failade. Detta var några av dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0