VALENTINE´S DAY

Godmorgon allihopa!

Hade ni det bra igår? Jag hade en så sjukt rolig kväll! Valentine´s day var jättebra, fast det var ju lite tråkigt att man inte fick se vad som hände med tjejen som Jessica Alba spelade. Men ändå, jag, Hanna och hennes föräldrar satt och försökte gissa vilka som var ihop och vad som skulle hända! Tror aldrig vi gissade rätt, haha.
Filmen ägde iaf. Och visst var Taylor Lautner snygg! Det här låter så himla konstigt, men jag tycker faktiskt att han var snyggare i Valentine´s day än i Twilight-filmerna. Ni tycker säkert att jag är helt störd, men det är min åsikt. Jag tycker ju också att Robert Pattinson är myyyyycket snyggare i Harry Potter 4 (den flammande bägaren) än i Twilight, New moon och Eclipse. Faktiskt. Så mycket snyggare... :)

När vi ändå har kommit in på Twilight så måste jag passa på att fråga: Vad är ni: Team Edward eller team Jacob? 

             

Jag är absolut Team Edward.
Tycker Edward är myycket snyggare än Jacob. Jacob kan också vara så himla jobbig i fillmerna. Han gör ju bra saker också, men ändå... Egentligen har jag inte så mkt emot Jacob, men i det här fallet väljer jag hellre vampyren än the wolf. 
MEN, enligt mig så har Edward en konkurrens när det gäller snygghet: Paul! Det är han som får damp på Bella i New moon när hon ger honom en bitchlap och han blir så arg att han blir varg. Asså hur snygg är han inte i new moon?! Ååh, jag dör... Så mycket snyggare än Jacob, men Edward vet jag inte.... Dom är lika fina, fast på olika sätt...  

Varför började jag egentligen prata om Twilight? Just det, för att Taylor Launtner var med i Valentine´s day. Haha, komma ifrån samtalsämnet elr vad? ;)

Efter filmen åt vi lite tårta, hallon och casella elr vad det hette. Sjukt god! Jag satt också med min godispåse. Sara har visat sin nyttiga sida igen, hehe..

Nu ska jag snart kliva upp ur sängen. Jag har ju match idag, samling om lite mer än en timme. 
Önska mig lycka till! ;) 



Kommentarer
Postat av: josefine

Vad använder du helst för jeans? :)

2010-09-11 @ 10:53:07
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: allie

jacob!

2010-09-11 @ 11:01:52
URL: http://alexandrastil.blogg.se/
Postat av: Josse

kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om bilden i det senaste inlägget! :)

2010-09-11 @ 11:04:36
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: O L I V I A

Åh, ja! Taylor Lautner är så snygg.

Men jag är på Team Jacob, inte Team Edward. ^^



SV: Tack! c:

2010-09-11 @ 13:23:03
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0