TOP MODEL

Hejsan!

Är hemma hos Hanna, vi tittar på Top model! Fast det är ett sådant där speciellt program där dom berättar om alla vinnare och det har gått för dom och blablabla... tycker själv det är roligare med vanliga Top Model, men detta funkar också :) Haha nu är det reklam, vi tycker det är så kul med dom där skorna från Reebok. " 28 % fastare rumpa" elr vad dom säger. Hahaha.
Nu hände det också en kul grej! Pågen hade en reklam om ett ljust bröd med lika mycket fibrer som ett mörkt. Haha, när dom sa det så var min kommentar: Ååh.. Perfekt..
Asså det lät så himla kul, jag och Hanna skratta så himla mycket! Det är så skönt att ha en humor som bara en själv och en kompis förstår! Någon som håller med mig? :)

Idag är det fredag. Skulle egentligen vilja gå på bio ikväll! Är så himla biosugen, vill se Vampire sucks! Även om alla säger att den faktiskt inte är så rolig, så vill jag se den. Det är ju en sådan film man bara måste se!
Men Hanna ska vara hemma ikväll, som Vendela. Så jag ska vara lite hos Hanna ikväll, bara ta det lugnt, typ slappa framför TV: n. Men jag behöver det, jag är så gaalet trött! Somnade vid ett nån gång, gick upp 8 ungefär. Så jag har varit typ skittrött hela dagen. Så en myskväll är precis vad jag behöver! 

Nu måste vi hitta på nånting! Ska dra upp Hanna ur soffan. 
Tyvärr så glömde jag kameran hemma. Hade laddat den under natten, men sedan hade jag glömt att stoppa tillbaka batteriet i kameran, så jag tog bara med mig kameran... haha blev lite förvånad när den inte funka xD

Har ni haft en bra dag? :)

                               
                                      
                                                                  Top model - ÄLSKAR!! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv:Tack, din header är med riktigt fin! :)

2010-09-10 @ 18:22:37
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0