Fläskläpp

Hej, har varit hemma ett tag nu. Ska på träning som börjar om 1½ timme så jag ska äta snart.
Jag glömde ta med kameran till skolan så det blir tyvärr inga bilder från dagen...

... men idag hände en sjuk grej! Jag har fått världens fläskläpp! Anledning: Jag hade jättebråttom till min lektion så ja sprang det fortaste jag kunde mot mitt skåp. Men framför mig stod en kille i min parallellklass och slog en pingisboll mot väggen med ett pingisrack. Och jag såg mig inte för, så jag springer framför honom och SMACK!! Han träffar mig med racket. F*n vad ont det gjorde, men jag började inte gråta elr så. Blev mest rädd för att jag hade pajat några tänder men det hade jag som tur inte! Det känns bara som att jag har gjort en lättförstoring på en liten del av läpparna! Haha, såhär ser det ut nu:


                           

                           

Det syns inte så tydligt, men ändå. Det känns så himla konstigt, som om jag har en lite träkula i läppen... Snyggt är det inte heller. Hellre att jag har samma på andra sidan av läppen så att det ser ut som att jag har större läppar ist! Haha...

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0