Till träningen!

Hej!

Vendela är här :) vi har spelat kort och ätit glass, men snart ska vi gå. Fotbollsträning ikväll! Den slutar 20.00, så jag kanske bloggar igen vid halv nio elr nåt. Och imorrn har vi sovmorgon till 09.20!! Kan gå och lägga mig sent ikväll, hehe..

Dagen började ganska dåligt... Jag gick upp senare än jag skulle ha gjort, vilket ledde till stress. Hanna och jag möts ju 20 minuter innan skolan börjar varje morgon. Jag har kommit sent så många gånger så att jag måste betala typ en krona om jag kommer sent (och Hanna blir jättesur på mig, haha). Så jag stressade som f*n, hann inte fixa håret elr nånting så det såg ut som bajs och jag glömde ta på mig mitt halsband som jag hade tänkt ha på  mig idag! Har aldrig haft det i skolan förut och det skulle passa perfekt till kläderna jag hade på mig idag.  Men men, får ha det imorrn elr nästa vecka ist. Kan visa bild sedan! ;)

Visar bilder från dagen ikväll, måste gå nu! Puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0