THE COWBOY IS BACK

Hejhej!

Har precis kommit hem från Annas lantställe och hennes mammas vilda västern-party! Det var så himla kul, det var verkligen cowboy-tema: Dom hade gjort en liten "saloon" där man kunde hämta vin/läsk, snacks och sånt. Tipsrunda om Annas mamma, musiktävling med två "trubadurer" som hade kommt dit och spelat låtar hela kvällen. Dom var jättebra! En kille spelade gitarr och en tjej sjöng. I slutet av kvällen satt dom som var kvar + trubadurerna vid en "lägereld" och spelade härliga låtar och sjöng. Det var svinkallt, men brasan värmde skönt :)

Jag var med Anna, hennes kompis Maria och min vän Felicia, som jag lärde känna på Annas summercamp förra året. Annas summercamp är under sommaren och då, detta började förra året, så bjuder hon in vårt lilla "gäng" till hennes lantställe och så är vi där några dagar och bara har det skönt och njuter av sommaren. När hon började med detta förra sommaren, så kände jag bara en person + Anna. Men under dessa dagar så lärde alla känna varandra jättebra, alla fick nya vänner. Riktigt kul är det! :)

Jag och Anna tror jag kom i säng ca 04.45... hehe, och vi fick gå upp 11. Fatta hur trött jag var! Bläää jag ville bara sova hela dan, men till slut kom jag allt upp. Såg ut som ett miffo (det gör jag alltid när jag har sovit för lite), men va f*n. Känner mig ju dock jätte-taggad inför min match idag (nooot). Är så trött, vill bara slänga mig framför TV: n med en godispåse. Men snart ska jag bli fit for fight! ;)

Jag hann bara lägga upp en bild på min cowboy-utstyrsel, för vi skulle åka. Så här är resten!

                    

                                                                             Creapy...

                    

                                                              Pistolen är INTE av plast... Lovar...

                    

                                                                 Det får ni väl erkänna! ;)

                   

                                                            PAPPAS BYXOR!! INTE mina! xD

    ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotta

COOLT! älskar temafester!

2010-09-05 @ 14:40:53
URL: http://stoppochbelagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0