DAGENS VILL-HA: CONVERSE

Äsch, det blir ett sista inlägg för idag! Dagens vill-ha!

Dagens vill-ha är: Converse! Eller "convisar" som jag har börjat kalla det, haha. Jag har två par, ett par låga svarta och ett par höga beiga. Men jag har länge längtat efter ett par helvita!


                                                                Sko "Chuck Taylor All Star Hi" 

Precis sådana här vill jag ha!
Jag vet, vit kanske är lite tråkigt, men erkänn: dom passar ju till allt! Jag älskar mina beiga, men ibland passar dom inte till en speciell outfit. Då är vita ett säkert kort! 599 kr från Halens.
                                                              Sko "Chuck Taylor All Star Ox"
Självklart skulle jag vilja ha andra färger också!
Men om jag bara fick välja ett par skulle det vara vita. Men andra tänkbara färger är bl.a. rosa eller röda. De höga modellerna kostar 599 :- och de låga 549 :-. Alla från Halens.

                                                          Sko "Chuck Taylor All Star Hi"

Ååh, älskar converse! Så snygga, passar till nästan allt och så sköna. Typ de bästa skorna. Någon som håller med mig? ;)

Godnatt allihopa! Hoppas att ni har haft en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0