MONKI-LINNEN DEL 2

Hemms från träningen! Nu ska jag fortsätta att visa upp alla linnen som jag hittade på Monki:




Inte mitt favorit, men det var lite annorlunda. Om det hade varit lite kortare hade jag gillat det mer. 150 kr.



Det här linnet tyckte jag inte var så jättesnyggt egentligen, MEN om man tittar på baksidan...



... så förstår ni nog vad jag menar: Så sjukt snygg rygg! (Haha, älskar att säga snygg rygg.. rim liksom ;)) Håller ni med? Det här var inte så snygg färg, men det fanns i vitt och grått också.

Så, det var det! Förlåt för så himla dåliga bilder, men det gick inte att kopiera bilder från Monkis hemsida, så jag fick ta bilder på datan med kameran.. Bara så ni vet ;)

Det kommer ett inlägg till sedan ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0