MIDDAG A LA SYSKON

Nu ska jag egentligen ligga och sova, men jag har varit uppe alldeles för mycket. Fick värsta gåtutbrotet idag, får det ibland när jag lägger höga krav på mig själv. Bara för att jag inte har gjort några läxor idag (förutom lite matte) när jag verkligen behöver och sitter och spelar Robot Unicorn Attack (haha!) ist. Det låter ganska sjukt va? Men samtidigt inte... det är bara fakta för mig. Känner ni igen er? Att man ibland bara kan få värsta utbrottet för typ ingenting? Tyvärr har det börjat hända oftare för mig... men jag är på bättringsvägen iaf!

Nu lämnar vi det. Maten blev... till slut god! Jag skulle göra pasta och jag var lite småstressad, så en bit av spaghettin blev överkokta och andra blev håra som pinnar. För att: jag inte hade petat ner alla ordentligt i kastrullen, haha! Klantarsel ;) vi fick göra ny, men sedan blev det gott!
Fast jag ska nog inte satsa på kock iaf, den saken är säker!




 


Amatören leker proffs eller vad?? ;D

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: tack! :D

det var så lite :)

jao, de är lite tid kvar.. :P

2010-09-28 @ 22:07:45
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Vad har du för planer för veckan då? :)

2010-09-29 @ 15:19:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anna

wow..... är det ert kök????????????????????????? :OOOO

2010-10-02 @ 20:57:22
URL: http://bloggbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0