GOT TO GO!

Nu bär det av till skolan! Är lite stressad här, så det blir ett kort inlägg.

Hoppas att ni har sovit gott! Känner mig ganka pigg och utvilad så det blir nog en riktigt bra dag! Om det hade varit lite finare väder hade dagen ju såklart blivit ännu bättre... Grr.

Ni får dagens outfit, sedan måste jag gå. Puss på er! ♥





Har på mig mitt nya linne med leopardmönster från Ginatricot, gamla jeans (som sitter jääääättetight!! Märkte det när jag tog på mig dom imorse! Panic!) och mitt flätade lilla armband från Pondus. + min älskade Italienväska! :D 

Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-21 @ 16:14:05
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0