WONDERFUL DAY!

Hejhej!

Idag blev alla i vår klass överlyckliga. Vi har nämligen en HEMSK handledare/slöjdlärare, som är HEMSK! Han babblar hela tiden om ingenting så ingen orkar lyssna, han förstör ALLA grejer i slöjden, säger att han ska hjälpa en fast man får hjälp en halvtimme efter att han sagt det och är så himla irriterande.1
Och idag fick vi veta det bästa som har hänt på länge: Han ska inte vara vår handledare längre!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :D Ni förstår inte hur glada vi blev, vi gick ut och skrek så högt vi kunde som riktiga tjejer, haha. Men så skönt. Och vet ni vem vi ska få istället? Vår matte-och NO-lärare som ÄGER! Han är så himla bra, favoriserar inte, förstår sig på elever och skämtar och skrattar mycket. Han har fått mig att tycka att NO är kul. Faktiskt, det är otroligt, haha. Så vi kommer att ha honom på utveckligssamtalen och allting! Vi ska bara ha den där jobbiga läraren i träslöjd. Jaaaa.

Så jag har haft en väldigt bra dag idag! Hur har eran varit?

Ska skriva ett inlägg till, sedan ska jag byta om. Pussar! ♥


Just det, undrar bara en grej:

Vad tycker ni är snyggast:

 

Utan kofta...

ELLER:



... MED kofta! :) Hade utan kofta idag, tyckte det var snyggast, det blev så mycket annars!





Sjalen virad ett varv runt halsen...

ELLER:



... sjalen snurrad FLERA varv runt halsen! Jag tycker verkligen det första alternativet så det hade jag idag. Tycker att det händer nåt mer med outfiten om den hänger ner över linnet lite.

Be honest! ;) What do you think?

Måste verkligen byta om nu. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0