Utkast: Okt. 1, 2010

Tänkte gå och lägga mig nu. Säger förlåt än en gång för att jag har varit så tråkig i bloggen... men man kan ju inte vara glad och på topp hela tiden! Eller hur? Den här veckan har varit... annorlunda, jag har känt mig lite konstig. Och det händer ju. Men nästa vecka kommer jag lova roligare inlägg, och fler inlägg! LOVAR! ;)

Det var iaf skönt att hälsa på farfar förut. Var så glad över att se honom! När han log blev jag alldeles överlycklig, det var nästan så att glädjetårarna kom fram. Han är så himla svag nu och är trött hela tiden, så när han är glad blir jag glad. Vi ska nog hälsa på honom en gång till denna helg. 

Försöker leta efter nån fin liten bild att lägga upp. Asså guuuuud vad jag vill lägga upp bilder på mitt ansikte!! Vll så himla mycket göra det, men jag får inte för mina föräldrar. Vet att det egentligen inte är så bra, men vill ändå... Bloggen skulle ju bli så mycket roligare!

Säger godnatt med några bilder som jag hittade!! DRIVBILDER såklart ;) tog dessa för några veckor sedan. Hahaha, snygga va?? Tycker det är extra snyggt att linnet har åkt upp... särskilt med jeansleggings till! Haha..







Här ser ni ett typiskt exempel på en blivande modell. Tyra Banks, släng dig i väggen! Americas Next Top Model - HERE I COME!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0