UGGS

Jag har funderat på ett inköp när höst-vintern närmar sig. Nämligen ett par Uggs! Det var så kul, jag, H & V stod och pratade och då sa Hanna: "Vet ni, jag har funderat på att köpa Uggs." Då sa Vendela: "Ja, det har jag med!" Och självklart sa jag då: "Haha, det har jag också tänkt på!" Men det roliga är att vi vill ha i olika färger! Jag vill ha dom ljusbruna, Hanna dom mörkbruna och Vendela dom svarta! Kommer nog se lite kul ut när vi kommer på rad, alla i Uggs med i olika färger! ;D
Synd att Uggs är så himla dyra, men det är ju bra kvalitée. Köp ALDRIG fejk-uggs! Vendelas storasyster köpte fejk, men dom gick ju sönder efter 2-3 veckor bara.

Skor - Ugg Australia: Classic Tall Chestnut | Parbild
Precis sådana hära vill jag alltså ha när det börjar bli lite kallare. Älskar Uggs, verkar så himla sköna! Enkla, men ändå så snygga. Precis den här modellen och färgen är jag ute efter. 2 649 kr från Brandos.se


Skor - Ugg Australia: K Bailey Button Triplet | Parbild
Den här modellen är också lite cool! Min kompis har liknande och dom är också väldigt fina med knapparna. Men den första modellen är ändå min favorit. 1 949 kr, Brandos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0