MINI-SPA-TIME!

Kom hem från matchen för ett tag sedan. Har ätit yoghurt med flIngor och några chokladbitar. Som tröstmat, hehe. Vi förlora matchen idag IGEN med 1-0. Baaaaaaaaaaaajs, vi var så nära på att vinna! Och jag var verkligen jättedålig.. Träffade iaf en tjej som spelade i vårt lag förut, hade inte träffat henne på jättelänge! En annan tjej i vårt lag som har skadat sig kom för att titta på. Henne hade jag inte heller sett på ett tag, så det var kul att få träffa henne också! :)

Nu ska jag ha avkoppling. Ska duscha + tvätta håret + hårinpackning. Ansiktsmask, fixa naglarna, Boby Butter från Boby shop... Sedan blir det läxor. Skola imorrn! :(

Vi hörs innan jag går och lägger mig. Kramar ♥

Btw: Någon mer som tycker att Greek är ett sjukt bra program? Tittade första gången på det för någon vecka sedan och har verkligen fastnat för det! Skitkul ju! :D



Kommentarer
Postat av: love&peace

Härligt med spa^^

2010-10-03 @ 22:23:40
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0