GLÖM INTE BORT HÖSTEN!

Godmorgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott? Det har jag, sov i nio härliga timmar. Känner mig ganska utvilad och redo för en ny dag :)
Idag blir det skola som vanligt, bl.a. SO-läxförhör och idrott sista lektionen. Vi ska vara ute på gympan idag... blää, det är ju så jäkla kallt! Och jag hörde igår att det har snöat i vissa delar av Sverige! Nejnejnej, det här får ju inte hända!! Snö ska komma i december, på VINTERN! Har ingen förstått det?? På vintern. Nu är det ju för f*n mitt i hösten! Hallå, det är faktiskt en årstid mellan sommarn och vintern, glöm inte det.



Måste gå nu, men vi hörs efter skolan som vanligt! Och idag ska det bli uppdatering, det lovar jag ♥


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 10:17:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: BELLA

fint linne :D

2010-10-21 @ 16:51:57
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0