BOWLING

Hemma från bowlingen! Gaaaah, det gick inge bra! Måste få lite träning.. Märkte att alla har så roliga silar när dom kastar iväg klotet. Anna såg ut som flygande fågel och det var en kille bredvid oss (som var riktigt grym!! Fick typ strikes alla gånger.. där kom vi och kändde oss lite...sämre, haha) som slängde med armarna  och vred hela kroppen. Jag däremot går bara fram och kastar iväg klotet.

Vi hade jättekul iaf! Vi åt ju middag på restaurang innan. Gott var det, Anna och jag tog varsin entrecôte med pommes. Mums! Innan så delade vi också på en skagenmacka.

Justja, det har jag glömt att berätta: Familjen hade bokat en resa till Marocko på sportlovet. Jättekul! Men igår kom mamma och sa att Annas familj hänger med! Fan, vad kul!! Haha, när Adam fick höra det var hans kommentar: "Jag mår inte riktigt bra... nej jag måste sp.." Och så sprang han in på toan och spydde. Haha, så komiskt! Han mådde dock illa innan, hade väl ätit nåt konstigt.. Men ändå! 
Nejmen Marocko.. det kommer dock inte vara så jättevarmt, kanske 25 grader.. men det är alltid lite värme! Kommer iaf få en liten bränna också :)



Haha, titta på honom! Armarna och händerna är ju bäst, haha..



Själv är man ju inte lika rolig som han, men...



Jag vet inte vad ni tror, men visst kommer den åka ner i rännan? Eller komer Annas superskruv fixa det?


 

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg :)

allt bra?

2010-11-03 @ 23:26:28
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: Laila♥

å kul med bowling =)

2010-11-03 @ 23:31:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0