TODAY

Nu blir det att titta på Lyxfällan med mamma, haha tycker det är så jäkla kul! :D Men först ska jag bara visa upp dagens outfit:





Topp - Monki
Jeans - Ginatricot (som jag spillde fett från pizzan på, haha)
Sjal - köpt i Schweiz
Stickad mössa (första bilden) - H&M
Brosch med fina stenar i form av ett hjärta - Fått av Farfar



Armband - Fått av mina 3 bästa, älskade vänner (dom har gett ett var)



Örhänge - Köpt på Kreta (nej, det är inte ett nazi-märke som killarna i min parallellklass kallar det :P )



Körde på en enkel, men så galet snygg frisyr: Hästsvans på ens sidan och med luggen hängandes fritt på samma sida. Därför hade jag bara ett örhänge på andra sidan :)


Kommentarer
Postat av: julia

fint(:

2010-11-26 @ 17:13:49
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: aeel

du liknar lite alice som var med i idol :O

2010-11-27 @ 13:26:37
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0