MY DAY

Hellu! Vendela och August är här nu, August vet jag inte vad han håller på med.. han ligger på golvet och typ... dansar? Haha! :D

Hade en bra dag iaf! Vi var ju på ungdomsmottagningen och fick gå in i alla olika rum. Dom pratade om ungdomsmottagningen och så.. i slutet när vi skulle gå därifrån fick alla varsin kondom, men jag, Hannah och Vendela fick "King size"! Hahaha, det var bara vi som fick det! Undrar varför ;) Skämta! :P

Men... fyfan vad kallt det är!! Nu är det ju vinter på riktigt (nästan). Det är hemskt, det är ju mörkt när vi slutar! Och på söndag är det första advent.. Herregud!

Nej men asså vad fan håller August på med?!! Haha, han kryper runt i huset med luvan nerdragen för ansiktet så han ser inget.. normala vänner jag har va? ;)



Hoppbild! Ser ju ... fin *host* ut, men va fan ;)



Dagens coolaste bild! Det ser ut som Vendela är min skugga!



Asså, kolla hur snygg min hoppbild skulle blivit om inte August hade kommit i vägen...



Min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0