KÄNNER MIG DEPP...

Hej på er! Bloggade inte imorse, somnade typ 12 igår och gick upp halv sju, så jag har varit skittrött hela dagen.

Är verkligen inte på blogghumör just nu. Känner mig ganska deppig. Det är väl höstdeprissionen som spelar mig ett spratt igen..
Har galet mycket läxor också så jag måste sätta igång med det nu. Så det blir nog inte så mycket blogg idag, ska bara visa dagens outfit.

Förlåt för dålig uppdatering idag, men studierna måste göras.. Hoppas ni haft en bra dag iaf :)

Hugs ♥



Tröja - H&M
Gult linne - Ginatricot
Jeansleggings - Ginatricot
Halsband - Lindex



Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig igår, så det blev ingen "super-outfit" som jag försökt få till dom senaste dagarna. Så jag piffade upp den ganska tråkiga klädseln med mitt supersnygga halsband med massa krims-krams och en annorlunda frisyr (för mig):
 


Använde mig av en hårklämma som jag aldrig använder för att få till en annorlundare frisyr! Tyckte det blev ganska fint, men det är ju så svårt att få till det snyggt! :S

Kommentarer
Postat av: Maggy

söt tröja :)

2010-11-17 @ 21:32:52
URL: http://maggy.blogg.se/
Postat av: annie -

Ja, de blev fiiint :D

2010-11-17 @ 21:48:54
URL: http://hiyamugi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0