SWEET DREAMS <3

Shit, jag har glömt att berätta det! Imorrn åker jag, mamma och brorsan till våra kompisar i Skåne! Planet går 7 (!) imorronbitti, så vi åker härifrån kvart i 6 (!). Härligt.. vi kommer hem ca 9 på söndag och då kommer jag nog inte orka blogga. Så tyvärr kommer det bli en bloggpaus i tre dagar, vi hörs väl senast på måndag eftermiddag! 

Kul ska det bli i alla fall :) Det har blivit som en liten tradition att vi är hos dom varje sportlov. Den här veckan har dom dock varit i New York (lyckostar), men dom kom hem idag. Så hoppas dom inte är alltför jet-laggade imorrn :P    

Så nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp om 6 timmar så det är nog lika bra... ska försöka (försöka!) sova på planet. Det går ju iofs aldrig.. Tror att jag har sovit en gång på ett plan och då kunde jag lägga mig över tre säten för det var nästan tomt på passagerare. So, wish me good luck!

Tror förresten att jag kan hinna med ett kort inlägg imorrn innan vi sticker iväg. Vi hörs då, sov nu riktigt gott! ♥ ;)




Färgglad jag har varit idag, eller hur? Har jag haft på mig en svart mysig tröja från Zara (köpt i Barcelona), svart linne och svarta tights. Bekväm men ändå snygg outfit. 




Har ju också haft på mig mina ringar! Älskar dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0