S TO THE N TO THE Ö

Jag och Hanna är hemma hos Vendela. Vi håller på att plugga så jag kan inte egentligen inte blogga just nu. Ville bara säga attt jag lever och att jag är hemma om någon timme, så vi hörs då!

Förresten: DET S-N-Ö-A-R. SOM IN I H**. Värsta vintern ju!! Det är ju snö överallt!! Det har ju snöat hela dagen, det räcker nu! Egentligen har jag faktiskt inte så mycket emot vintern och snö längre. Bara om det inte vore så himla kallt som i en isbjörns rövhål, om det inte snöade (det är ok att snön bara ligger på marken, men just när det snöar får man det ju bara i ögonen) och om snön inte smälte så man blir helt dyngsur.

Men ni får se lite bilder från idag när jag kommer hem! Hanna är ju största vinter-lovern ever, så hon ville såklart att vi skulle ta vinterbilder ;) Vi fick några fina :)

Hoppas ni har haft en bra dag! :D Hörs snart ♥ Då kommer dagens outfit upp också ;)

'

Såhär såg det ut för en vecka sedan. Snart is på sjön?

Kommentarer
Postat av: Fluffpudel

Åh, ja älskar snö! Vill också ha snö!

Jätte fin blogg du har, och jätte fint hår!



Kommentera gärna min blogg också

2010-11-09 @ 18:36:38
URL: http://fluffpudel.blogg.se/
Postat av: dannie

haha ja ;) Älskar mitt nya hår :D



det är lite läskigt, att det blir mörk när man går hem från bussen och så. Men ska till Thailand snart så :D



Tack detsamma! Allt bra ? PUSS <3

2010-11-09 @ 18:41:38
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0