RINGAR

Idag har jag haft på mig något som jag aldrig brukar ha:



Ringar! Jag har börjat tycka det är skitsnyggt med ringar! Förut såg jag mest ringar som ett tecken på att man var gift eller förlovad, hehe.. Så igår så tog mamma fram alla sina smycken och jag fick några ringar som hon inte använde längre! Det är dom där uppe :)
Min favorit är ringen med 3 ringar i en. Alla är i guld eller i vitt guld. Ska aldrig köpa sånt där krims-krams i plast för under hundralappen, sånt är ju mest skit.. 

Så därför har jag tittat runt lite på nätet! Bland annat på Thomas Sabo, cocoo.se och Guldfynd by Kenza. Måste bara säga att Kenza har en himla bra smak för smycken, för hennes smycken är jättefina! Vill ha typ allt, haha :)
Thomas Sabos ringar är... ja, Thomas Sabo. Helt fantiskt fina ringar. Ganska dyra, men dom är ju värda priset. Fick några favoriter:
                                                   TR1819-001-12

                                                   TR1710-051-11
                                                    TR1710-051-14
                                                    TR1701-051-14
Så fantastiskt vackra. Tänkte önska mig en Thomas Sabo-ring i julklapp och dessa var några favoriter. MEN favoriten, som jag ska önska mig, är ändå:

                                                TR1772-051-18
Den är som en blandning av tvåan och trean och alla tre kostar lika mycket - 1 980 kr. Mamma sa att hon skulle "fundera på det".. det bådar gott! :D


Kommentarer
Postat av: guevacci



Vann du dagens blogg? Kolla om det blev du ;P

2010-11-04 @ 16:45:51
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0