HAVE A GREAT DAY!

Godmorgon!

Sticker iväg till skolan snart och möter upp Hanna.

Shit va segt det var att gå upp imorse. Somna sent och det är ju så varm och skönt i sängen så man vill ju inte kliva upp... kläderna e på iaf och jag är redo för en ny dag... med idrott. Asså jag gillar idrott, det är ett av mina favoritämnen, men jag är så himla svag och trött och... blä. ;)

Ha en bra dag allihopa! ♥





Jag just nu: Skjorta från Banana Republic, skärp från Armani Exchange och jeansleggings från Gina. Armband i silver från Thomas Sabo och mammas gamla. Väskan är mammas gamla från Esprit!

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Har ont i tanden men annars mår jag bra! :) Hur går det i skolan?

2010-11-24 @ 17:00:03
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0