HALVDAG IDAG!

Godmorgon! Eller ja, god förmiddag. Har ju halvdag idag, så jag börjar 12.20 :D Så skönt.. Började dagen med en lång, varm dusch och tvättade håret + inpackning. Så nu känns håret riktigt friskt och fräscht! 
Sedan blev det en liten frukost framför TV:n. Brukar aldrig titta på tv på morgonen, så det var faktiskt väldigt avkopplande.. 

Har fixat mig och så och nu äter jag lunch! Jag och vännerna anser att maten hemma är liiiiite fräschare än i skolan. Så vi äter hemma ist. Pasta pesto, mums! :)

Btw. ÄLSKAR min outfit idag! Var uppe senare än vanligt igår och valde snygga kläder och accesoarer och det blev riktigt bra! Ni får se i eftermiddag ;) 
Har kommit på att ju bättre jag ser ut, desto gladare blir jag, desto bättre blir dagen. Så är det verkligen. Om jag klär mig i något jättesnyggt blir dagen bättre än om jag bara slänger på mig nåt. Så jag har bestämt mig för att klä mig extra snyggt varje dag, då blir ju alla dagar bättre också! Lite hemskt kanske att utseendet gör ens dag, men så känns det och jag mår bra av det :)

Ni får ha en grym dag! Det kommer upp ett tidsinställt inlägg medan jag är i skolan (bara två lektioner idag!). Puss på er! ♥






Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-16 @ 12:55:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0