EL CLÁSICO

Hann inte med ett till inlägg förut, tänkte lägga upp dagens outfit, men efftersom jag skulle vara lite fjortis så hade jag bara marinblå mjukisbyxor, ett vitt linne, svart Adidas-jacka och stora örhängen + 2 ton hårspray + en massa smink. Så det var inte så mycket och visa!

I alla fall. Kunde ju inte missa den rafflande matchen: FC Barcelona - Real Madrid!! Och nu är den slut - VILKEN UT-KLASS-NING!!! Hahahhahhahaha!! Så j** skönt att se! Är ju Barca-fan, så man är ju glad :D

Amen jag tror inte att någon säger emot. Det var ju som på film, som att utklassningen och dom PERFEKTA passningar och anfallen var uppgjorda innan. Det var ju skrattretande hur man såg Barca spela runt bollen och alla passningar var så perfekta, verkligen precis i rätt riktning.. 5-0 på det också! Grymt! :)
Haha, det var så kul, för man fick först se alla FCB-spelare jubla efter målen typ fyra gånger, sedan fick man se fem st Real-spelare som såg lite trumpna ut. Ett sjukt kul bildspel..

Nej, nu ska jag gå ner och se lite eftersnack. Det här är ju nästan en historisk match, eller som min brorsa sa: "Det här är ju one´s in a life-time!". Och det stämmer väl!

Ville bara säga det och samtidigt passa på att önska er en god natt! Ska upp ca halv 8 imorrn, men jag hinnner förhoppningsvis blogga lite innan det och samtidigt få iväg ett tidsinställt inlägg.

Puss och kram! //Sara ♥



Bild från en tidigare Barca-match - min turtröja har gjort det igen! ;)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: det ska bli rött :)

2010-11-30 @ 00:04:10
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: josefine

godmorgon :)

2010-11-30 @ 07:21:23
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0