2 MILJONER PENNOR UNDER 13 ÅRS TID?

Tänkte bara säga godnatt! Går och lägger mig nu, börjar 8 imorrn. Kommer väl ändå somna vid ca 3 inatt, men men...

Trååkig helg jag har haft, haha. Men jag är riktigt stolt över mig själv! Jag har rensat ur mina två skrivbordslådor, som var HELT... ja, vad ska man säga? Hade t.ex. "Tant Grön, tant Brun och tant Gredellin"-kort som jag fick när jag var ungefär 4-5 år. Haha! Sjukt.. så himla mycket skräp! Tror jag har fyllt tre papperskorgar denna helg med saker som jag rensat bort. Och seriöst, hur kan man samla på sig ca 2 miljoner pennor under 13 års tid? ;) 

Skönt iaf. Under tiden är det ju otroligt tråkigt, men efteråt känns det ju så skönt! Har också röjt i hyllan, skåp och mina andra fem lådor, samt torkat bort damm med en disktrasa i lådorna och hyllan. Fräscht!

Nästa vecka ska det iaf bli roligare! Då blir det bio - Harry Potter och dödsrelikerna Del 1! Är egentligen inget större HP-fan, läste första boken och sedan orkade jag inte mer, tyckte den var så galet tråkig.. Älskar filmerna dock! Riktigt bra, så det ska bli riktigt kul att se den med ett gäng tjejkompisar! :D

Hoppas ni har haft en roligare helg än mig iaf ;) Puss på er och dröm härliga och söta drömmar :) ♥



Orkar inte ta en godnatt-bild, så istället bjuder jag på årets bild som jag visade för någon vecka sedan! Vi skulle ju ta en hoppbild, men så ville jag vara med på bilden själv - så varför inte bara smälla till henne? :P

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej

hoppas att fin dag varit underbar <3

sov gött =)

KrAmSiSaR <3

2010-11-21 @ 23:04:39
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

menar din =)

2010-11-21 @ 23:04:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0