1:A NOVEMBER

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ har så himla tråkigt! Elsa kan inte göra nåt för hon har simläger snart, men vi ska ses imorrn iaf! :) Anna ska fömodligen vara med en tjej i hennes klass, så idag blir man själv...
vad ska man hitta på då? Måste shoppa lite grejer.. men det är så tråkigt att shoppa själv. Ta en promenad? Fota lite? Kanske det. Måste komma ut iaf.

Juste, det är 1:a november idag! Herregud, vart tog oktober vägen? Det gick ju alldeles för snabbt! Bara en månad kvar, sedan är det... vinter. Snö. Kallt. Mörkt. Men det känns ändå konstigt att det var sommar för lite mer än två månader sedan, augusti. Sommaren känns väääldigt långt borta just nu..  

Kollar ige´nom förra numret av Frida. Där står det om höstdepp och vad man ska göra för att bli på bra humör. Det finns faktiskr några grejer som jag skulle kunna gör just nu:







Så vad ska man göra? Tror faktiskt att jag väljer alternativ 2 - ta en promenad och fota. Så får ni en massa höstbilder när jag kommer hem! Vad sägs om det?

Vi hörs när jag kommer hem! Puss o kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0