DOMSTOL?

(Nej, jag har inte gjort något brått och ska till domstolen, ni får veta varför jag tog det som rubrik längre ned)

H & V är hemma hos mig nu. Vi har ätit lussebulle och smoothie, supergott! Hanna och Vendela ska chatta med en kille i vår gamla klass och dom är på flummhumör.. hur f*n ska det här gå??! ;)

Haha, det var så himla kul idag, fast efter ett tag blev det inte så himla kul dock.. Jag har ju berättat at jag och Emma skoj-bråkas typ varje dag. Och idag gick blev det lite överdrivet.. tro inte att det är något seriöst, vi blev inte sura på riktigt!

Men såhär var det: Emma drog upp byxorna till midjan och gjorde kanintänder och då sa jag med humoristiskt tonfall: "Vad ful du e". Då blir hon ASSUR och sparkar mig på mitt höftben SJUKT HÅRT. Då blir HON jättesur och säger att det var mitt fel. Till slut blir tre tjejer i vår klass en jury och Hanna är "den högsta domaren" och så går det till som i en riktig domstol, jag fick till och med en egen advokat! Hahaha och stackars Hannah som bara ville därifrån (allt det här var i omklädningsrummet).. :P

Nog om det. Är lite smått stressad inför vad jag ska köpa i julklapp till alla. Har inte så mycket pengar heller, eftersom jag är skyldig några totalt 230 spänn, hehe.. Men i helgen ska iaf jag och Vendela, kanske någon till åka in till Centrum för julklappsshopping!
Något tips på vad man kan köpa till familjen? Vad ska ni köpa? :)

     

Andra luckan öppnad! Gud vad man älskar chokladkalender.. vilket geni som kom på det!


Kommentarer
Postat av: Stekpannahanna

fiin blogg... gå in på min!!!!!!!!!

2010-12-02 @ 20:22:11
URL: http://stekpannahanna.blogg.se/
Postat av: Vendela!

hahax)

faan va kul de va asså!! och emma sa att de va ditt fel pga dina hårda höfter;D<3

2011-01-27 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0