KLASSKAMP

Hallå! Hur har eran dag varit? Min har väl varit... lång. Längsta dagen idag (8-15.30), så den har väl varit lite seg. Somnade ganska sent igår också.

Haha, juste, det var ganska kul på gympan idag! Vi körde volleyboll - KLASSKAMP!! Tjejerna i 7D mot tjejerna i C då, killarna var inte med.. Tur det, tror faktiskt deras killar är bättre än våra. Haha.
Men vi tjejer ÄGER verkligen!! Det är alltid vår klass som vinner på softboll och idag vann vi alla tre matcher på volleyboll! Jag blev väl lite.. FÖR tävlingsinriktad kanske. Det var 6 st som körde på den "riktiga" planen och sedan körde dom 4 andra lite vid sidan om, så bytte man lite ibland, så alla fick spela.

Ett tag ledde dom andra och jag blev ju livrädd! Vi kunde ju inte... FÖRLORA? Kom inte på fråga! Jag ba: "Kom igen nu TJEJER!! Ni klarar det här, kom igen nu!!" och typ hoppade på stället och var väldigt exciting. Vendelas kommentar: "... och du är seriös också!" Haha.. Well, that´s me! Tävlingsinriktad ;)
Så nu är vi bäst på bolleyboll också ;) 






Tog lite bilder vid busshållplatsen. Det var så coolt med snöflingorna som hade frusit fast i glaset!



... men sedan hittade vi en liten pojke som låg och sov i snön. Det var INTE August..
Vad f*n gör han?! Haha! :D

Kommentarer
Postat av: jezzie

japp, va kul att det äntligen är någon som tycker likadanat som mej haha :) åh tack sötnos, gillar din blogg! :D

2010-12-01 @ 20:24:14
URL: http://jezziies.blogg.se/
Postat av: ALLT I EN STOR SMET

Vill du vara med i månadens blogg? Klicka dig i på min blogg och anmäl dig isåfall!

Vinnaren presenteras i min header hela december månad! ;)

2010-12-01 @ 20:34:55
URL: http://takazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0