JULKLAPPSSHOPPING

Tillbaka från shoppingen! Vad bra det gick, jag köpte hela 4 presenter! Nu är det bara pappa kvar...
Har ingen ANING vad jag ska köpa till honom! Det jobbiga är att han önskar sig ingenting och när jag frågade honom om det inte var någon endaste liten grej han kunde tänka sig, svarade han: "Tja... jo, nya vinglas!" Man ba.. Ja. Kul. Hehe.

Vågar faktiskt inte skriva vad jag köpte, mamma kan titta in på min blogg ibland. 

Men jag hade det iaf bra med tjejerna! Och gissa hur suktad jag blev när vi skulle fika på Wayne´s coffee:

 

Hanna, försökte du påga mig till döds? Kladd (och då menar jag verkligen KLADD!) kaka med en massa grädde och små marschmallows-bitar...



...och caffe latte. Brukar inte tycka om latte så jättemycket (och särskilt inte chai latte eller is-latte! Usch..), men Elsa beställde en varm latte med vit choklad (och socker såklart
;) ) och den var ju... gudomligt god!! Älska!

Kommentarer
Postat av: julia

sv:fin blogg du med

2010-12-04 @ 18:38:04
URL: http://julikriss.blogg.se/
Postat av: Andréa :))

gott det ser ut :)

2010-12-05 @ 13:43:28
URL: http://vaaniilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0