HAJ FIVE!

Hej på er!

förlåt för jag inte bloggat något idag, men imorse var jag segare än vanligt så jag hann inte innan skolan. Fick inte iväg något tidsinställt inlägg heller... nu får jag skärpa mig!

Är iaf hos Elsa nu med Hannah och Elsa. Vi har ätit lussebullar och varm choklad och tittar på Family Guy. Snart kommer Vendela också och då tänkte vi gå hem till Hannah och titta på film! Så ikväll blir det myskväll :) Kan tyvärr inte sova över, har match och samling 10.10 imorrn.. mysigt? Undrar om vi kan spela, det har ju varit så kallt och så mycket snö hela veckan så man undrar ju..

Haha, måste bara berätta en grej som hände på SO:n idag. Vendela och jag pratade om hajar (fråga mig inte varför) och då kom Iliass och sa till vår vikarie: "Asså dom är jättejobbiga, dom pratar om hajar och sedan gjorde dom en high five.." HAHAHAHAHA!!! Fattar ni?! "HAJ" five!! Asskul ju! :D

Nej, nu blir Hannah och Elsa sura på mig. Kan inte föra över bilder från min kamera till Elsas dator, och tyärr blir det ingen mer bloggning idag (måste lära mig att mobilblogga!). Men vi hörs imorrn! Puss på er, ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0