AGGRESIV?

Gooooodmooorgon!!

Sovit gott? Själv somnade jag som en stock igår, så idag är jag ändå ganska utvilad.  

Jaa... vad händer idag? Skola såklart. Idrott, sista styrkepasset idag! Usch, kommer säkert ha träningsverk i en vecka. Har nog världens svagaste armmuskler, i alla fall för min ålder. Det är så pinsamt... jag klarar KNAPPT av fem riktiga armhävningar. På raken alltså. Vet inte om jag klarar 10 längre.. För några träningar sedan skulle vi göra en övning med lite "stress" i, typ "Ligg ner! Vänd om! 5 upphopp! TRE ARMHÄVNINGAR!" och jag klarade det inte.. just för att man skulle göra det snabbt så vid varje armhävning ramlade jag bara ihop!

Aja, nog om det. Ha en bra dag allihopa! Hörs som vanligt i eftermiddag :)



Gårdagens bästa bild! Sklle ta kort på Hannah (i vit mössa), men Hanna kom ivägen (eller rättare sagt, henes jacka kom ivägen). Så det ser ut som om Hanna slår till Hannah!
Som Vendela sa: "Varför ser de ut som om flk braslår ardr på dina bilder?"

Jag vet inte vad hon pratar om...

 

Kommentarer
Postat av: emilia

jag skulle behöva ett träningspass! rolig hoppbild!

2010-12-02 @ 11:17:03
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0