Om igår

Godmorgon allihopa! ♥

Vaknade för ungefär en timme sedan. Sov som en stock! Vi hade ju gäster igår och jag var med Lovisa och Desirée! Dom är ett och två år äldre än mig. Vi hade jättekul, tittade på film (bl.a. Life of Brian!) och spelade pingis samt kollade på helt galna Youtube-klipp. Men vid ca 02.00 sov alla på soffan, medan Adam (min storebrorsa) spelade tv-spel. Pappa kom och väckte mig och sa att det var bättre om jag gick och la mig (hatar att bli väckt precis när man somnat och får veta att man måste ta bort allt smink och borsta tänderna INNAN man ska gå och lägga sig...). Så det var bara att tvätta bort allt spackel och borsta tänderna, innan jag kröp ner i min skööna säng!
Tog tyvärr inga bilder, glömde helt bort det! Kom dock på det när typ alla hade somnat, men det kändes lite för sent då...

Det kommer ett till inlägg, ska bara avsluta detta först. Kram!

                      

                                                                  Just nu

                      

                                                                Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0