Bröllopsfotografen

Jag och familjen sitter i vardagsrummet och tittar på "Bröllopsfotografen". Haha, den är ju riktigt bra! Så himla rolig, eftersom Robin är så olik från alla andra och beter sig på ett helt annorlunda sätt. Skön kille! Är i typ mitten av filmen nu. Men jag hatar filmer när det går så dåligt för dom man hejar på. Han har ju inga pengar och står i skuld till typ alla... okej förlåt, ska inte berätta hela filmen ;)

                       

Gjorde läxor förut, som jag sa i början av dagen. Elr ja, jag gjorde hela matteläxan förutom ett tal som var skitsvårt! Pappa fick hjälpa mig men jag fattar fortfarande ingenting!. Det är så skönt när man har gjort klart nåt skolarbete, blir så himla stolt över mig själv, haha. 
Matte och NO, det var mina hatningsämnen förut, men nu tycker jag att det är ganska kul, eftersom vi har en så himla bra lärare nu! Han är pigg och glad hela tiden, ungefär som när man har fått en liten sockerkick. Ibland pratar han så fort att man inte hör vad han säger! Men han äger som sagt, rolig och sjyst.
Men det förändrar inte min åsikt för läxorna... BLÖÖÖ, vad tråkigt, man vill ju typ somna...

                

                

                

Drack varm saft mot förkylningen. Är inte så jätteförtjust i varm choklad och te är inte heller min grej så varm saft är gott och bra!

                

                                                         Läxor... snark

                 

                 

                


Kommentarer
Postat av: rebecca

kollade också på den filmen! superbra! :D

2010-08-28 @ 23:58:30
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0