Leggings

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Markus Krunegård. Någon mer som lyssnar på honom? Det är en lite annorlunda musiksmak, men enligt mig så ÄGER han! Lyssnar igenom ett av hans album "Prinsen av Peking". Love it :) just nu lyssnar jag på hans låt "New York", KUNGEN AV LILLA ITALIEN ÄR JAG INAAAAAAAAATT!!!!!! :D

Jag har inte kunnat shoppa på ett tag eftersom jag har shoppat upp för alla mina pengar. Dessutom var jag skyldig några personer pengar GUD jag kan inte skriva! Bara skriver fel hela tiden och rättstavat blir det verkligen inte... haha.
I alla fall. Nu har jag ju fått lite pengar eftersom jag har klippt gräsmattan. Men nästa vecka är det september och då blir det pengar. Jag ska skippa månadspengen och ta barnbidraget ist. Visst, det kanske inte låter så jätteskönt, man måste ju betala typ ALLT själv (förutom mat hemma då). Men det ändå bra för mig, det lär mig bl.a. att ta ansvar för pengar och så. Kommer iaf inte shoppa för 1 050 i månaden, haha!

Är en riktig shopaholic (btw, någon som har sett den filmen, "En shopaholics bekännelser"? Riktigt bra!). Precis innan jag slutade sexan så var jag och Hanna och shoppade. Handlade för mina 2 000 kr som jag hade fått i födelsedagspresent. Haha, det var första gången jag var inne på Monki, köpte för ca 650 kr! Vilken är min favoritaffär för tillfället. Där kan man alltid fynda! Rekommenderar!

Men när pengarna hittar tillbaka till mig så måste jag köpa en masssa saker, bl.a. snygga leggings/strumpbyxor! Har sett några fina på Ginatricot:





Skitsnygga! Snygga leggings kan ju piffa upp en outfit ordentligt och jag typ bara helsvarta. 79 kr och 199 kr kostar dom. Ge mig pengar!!

Vet att jag har lagt upp ganska mycket bara från Ginatricot, men dom har ju så snygga saker just nu! 

Nu ska jag städa mitt rum och göra mig iordning inför kvällen. Puss! ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0