Skolfoto-kläder

Som jag sa så är det ju skolfoto imorrn och jag valde mellan två olika stilar: Lite mer "uppklätt" elr bara något väldigt enkelt, som jeans och en tröja. Jag valde rättare sagt mellan detta:

                                                         Alternativ 1

                  

                  

Ljusturkos oversize m ficka på bröstet - Ginatricot
Flätat skärp - MQ
Gamla tights
Armband från Pondus (det bruna) och en FRIDA-tidning (det mintgröna)!

Hoppar stora örhängen och halsband, vill helst vara lite diskret på skolfoto, så att ingen lägger märke till mig. Anledning: Blir ALDRIG bra på skolfoto!
Juste, armbanden matcher väldigt mycket till kläderna har jag kommit på! Det bruna till skärpet och det mintgröna till tröjan. Haha..

                                                             Alternativ 2

                    

                    

Båtringad, randig topp - JC
Ljusa jeans - Ginatricot

Inga accesoarer till. Det här är alltså det "mer diskreta" valet.

Vad ska jag ta? Får bestämma det imorrn. Nu ska jag visa dagens outfit och sedan gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0