Idag har jag på mig det här

När jag ändå är inne på datan och blogg.se så tänkte jag visa dagens outfit!

                 

                 

                 

                 

                 

                 

Svart Burberry-topp (förfalskad)- ? (Köpt på Kreta)
(Svart linne under toppen - H&M)
Vita shorts - BikBok
Gamla nylontights
Höga Converse - Converse (köpta i USA)
Vit väska - NIKE
Armband med berlocker - Thomas Sabo
Skinnjacka - H&M (köpt i USA) (Lol, varför går man in på H&M i Usa??)

Förlåt för två saker:

1.
För sjukt dåliga mobilbilder, men jag hade ej tillgång till kameran just då och jag behövde ändå föra över bilder från mobilen till datan.

2.
Förlåt för att inläggen kom så sent, men jag skulle föra över bilder från min mobil till datorn och lägga några av dom bilderna i mitt första inlägg idag, men det gick SÅ SEGT! Asså jag ska börja ta så lite bilder med min mobil som möjligt i fortsättningen för allting blev bara kaos. Pappa fick till slut hjälpa mig och då gick det. Men med mobilen går det så ortoligt segt. Med min kamera går det på ett ögonblick! Me like :)

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Dröm sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-25 @ 07:40:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0