Mini-spa!

Anna och jag har powerwalkat/joggat! Innan så tänker man bara: blöööööööööö jaaaaaaaag oooooorkar iiiiiinteeeeee. Men när man kommer igång så är det ju ganska skönt. Och min kondis var mycket bättre än jag trodde (dvs. mindre sämre än vad jag trodde, haha)! Fast vi sprang inte så långt, men ändå... Bättre än ingenting!

Har precis ätit middag, så nu är det dags för lite mini-spa. Jag ska duscha, tvätta håret + hårinpackning och fixa mina NAGLAR!! Usch, dom vill jag helst inte prata om. Mina tånaglar är typ gröna, eftersom jag gjorde ett litet misstag: klippa gräset i flip-flops. Okej förlåt, too much information, hehe ;)
Jag tar ner några tidningar också. Skönt, avkoppling är precis vad jag behöver just nu!


                                           

                                    

                                    

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0