Träning!

Hej bloggen!

Vendela har varit här, men hon har precis gått hem. Vi hoppa studsmatta och så, inne på facebook. Vi slutade 10 över tre, men vi kom hem typ kvart i fem! Det tar typ en 10 minuter-en kvart annars! Men jag, Hanna och Vendela var med några killar i typ en timme. Lite tröga haha...

Har inte så mycket att skriva om, men jag hinner ändå inte det, för nu måste jag byta om. Träning ikväll! Den slutar åtta, så jag kanske bloggar vid... halv nio? Vi säger det. Då blir det roligare bloggning, lovar!

Bjussar på några bilder så länge. Puss! ♥

                      
                                                        
                                                        Idag

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0