Sovmorgon!

Hemma från träningen! Det blev inte halv nio som jag bloggade, en halvtimme senare... Precis det som hände på träningen: jag kom dit en halvtimme senare. Anledningen: Hade helt enkelt ingen koll, jag var helt inställd på att edn började sju, ist för halv sju. Inte smart Sara!

Kom på att jag glömde fota min outfit idag! Bajs, men jag visar er senare vilka plagg jag har haft på mig idag.

Imorgon är det skolfoto! Vet inte ens vad jag ska ha på mig, men jag har några alternativ, som jag också kommer att visa sedan ;)

Nu ska jag duscha och sedan börja fota. Sovmorgon till 09.20 imorrn så det är jätteskönt! Slutar en kvart senare pga skolfotningen. Blööööööööööööööööööö. Men skitsamma, har börjat tycka att det är så himla skönt med sovmorgon! Beror nog på att vi började 8 varje dag i 6: an (förutom en dag då vi började FEM över 8, haha). Nu har vi sovmorgon typ alla dagar, men vi slutar iofs ganska sent...

Visar bilderna från spaet så länge. Hej så länge! ♥

                    
                                         
                     Lite spa-material: hårinpackning, body butter, fransk manikyr m.m.

                      

                                                            Mina naglar

                    
                      
                 Inte så jättelyckat, särskilt inte tummen... men jag får öva mer helt enkelt!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0