Skola...

Hej bloggen!

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Haha det har varit lite stressigt idag. Precis när vi hade slutat så var jag och Vendela tvungen att skynda, skynda, skynda (!) eftersom jag hade lovat henne att jag skulle skjutsa henne på cykeln till bussen, som gick om typ fem minuter...
Så jag fick cykla uppför den eländiga uppförsbacken flåsandes medan Vendela skrek: Kom igen Sara, du klarar det här!! Hahaha ;) Men vi hann! Blev tvingad att köpa en bulle och dricka till henne på macken bredvid också (för hennes pengar). Vad som fick mig att gå med på det var att "om jag har tagit bussen och jag inte är kvar när du kommer tillbaka så får du bullen själv". Vem tackar nej? :)

Första skoldagen med schemat! Inte så speciellt.. Men en sak suger: jag har tappat bort min SKÅPNYCKEL!! F*n, d*** h*e!! Min väska och typ alla skolsaker är där, så jag fick ursäkta mig för lärarna...

Ja,vad ska man hitta på nu då? Göra den ända SO-läxan kanske, så har man den gjord.. Blää. Ä, vi får se.

Massor av kramar! //Sara ♥

                                                      
                

                                   Från i lördags - Jag och Vendela =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0