Ny kategori!

Sitter i min soffa och bara slöar. Har ringt runt till alla, men ingen kan göra nåt! Hanna är lite sjuk (det blir hon nästan alltid... stackare), Vendela och hennes familj ska få gäster ikväll, så dom fixar tll kvällen och Anna ska till landet.
Men när jag tänker efter så är det nog inte så bra om jag är med någon idag, för jag har blivit ännu mer förkyld och är ganska trött. Surt sa Räven om rönnbären, jag vet, men ändå!

Så idag ska jag göra sånt som jag inte hinner göra annars (elr inte vill göra, haha). T.ex. läxor (blää) och fixa  med bloggen! Ska blogga mer än vanligt idag och göra matten, spanskan m.m. Kanske spela lite gitarr också... inte så jätterolig dag, men det är nog lika bra att jag vilar så att jag blir frisk!

Nu till något roligare! Jag hade tänkt införa en ny kategori här i bloggen! Den ska heta "Dagens vill-ha" och kommer handla om t ex ett speciellt plagg elr nåt smycke som jag vill köpa. Ska göra den efter detta inlägget!
Senare, när jag har pengar igen och har börjat shoppa lite smått, så kommer jag nog också göra en "Saras shopping"-kategori också! Kul :)

Nu tror jag att min kamera har laddat tllräckligt för att jag ska kunna föra över några bilder och lägga upp. 

Hej så länge! 

                

                

                

    Har på mig gamla jeans och t-shirten kan ni ju gissa vart jag köpt den... helt rätt, New York!

Även om jag bara slappar hemma så tycker jag om att ändå klä mig lite halv-snyggt, om jeans. Gillar det bara, ändå om det är mycket skönare med mjukisbyxor! 
Jag har alltid varit en jeans-tjej. Från ettan så har jag haft på mig dessa byxor varje dag (förutom på somrarna då jag oftast hade shorts)! Har just nu fyra par hema + två jeansleggings, men vill köpa ett par svarta jeans också (som jag har sagt i ett tidigare inlägg). Älskar jeans, så himla snyggt! Fast jag använder bara stuprör, gillar det mer. Jeans kan man ju använda året om (förutom på somrarnas varmaste dagar!) och det passar till nästan allt! Den som kom på jeans måste ha varit ett väldigt stort geni! 


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Hahhah ja, den äger XD



Snygg tisha ;) aw aw, saknar new york :c

2010-08-28 @ 16:59:20
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag med!! :o

2010-08-28 @ 17:18:02
URL: http://saaaaaras.blogg.se/
Postat av: Angelina

Barcelona i mitt hjärta

2010-09-27 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0