Match

Hej bloggen!

Nu sitter jag bara framför datorn och tar det lugnt. Är inne på Ginatricots hemsida och kollar på allt snyggt som finns där (finns jättemycket jag vill ha!). Ska borsta tänderna och göra mig iordning snart, ska bara göra ett litet inlägg först!

Idag ska jag spela match! Lite ovant, flera månader sedan sist. Men idag ska vi allt vinna! Efter matchen ska jag till min kompis Vendela, Jag ska sova över hos henne. Hon vill dygna (hehe), men det går nog inte eftersom jag har match imorrn också. Men nästa gång som vi sover över ska vi dygna, hon har aldrig gjort det och det är så himla kul! Jag har dygnat två ggr, en gång på min födelsedagsfest och en gång när jag inte kunde sova, haha.

Men nog om det nu. Jag gör ett inlägg igen innan jag åker till matchen.

Puss o kram! //Sara ♥

                                       

                                                                   Jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0