Klippa gräs... -.-

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från match nr 2 denna helg. Det gick inte så bra, 1-1. Fan! Vi var så nära på att vinna! Men men, det var första matchen efter sommarlovet för många, så det var väl helt ok spel iaf..

Jag och Vendela hade skitkul igår! Vi åt tacos (mums!) och tittade på "Love happens". Lite konstig film, ibland fattade man typ ingenting, men den var väl helt ok. Sedan spelade vi poker med godis istället för marker. Det gick väl inte så bra, i slutet struntade vi i poker och åt upp godiset ist, haha. Vi somnade till en film i vardagsrummet vid typ... halv 3? Nåt sånt. Vendela väckte mig (jag var tvungen att gå upp 9 för att hinna till matchen) med hennes hemska alarmsignal. Hämnd!

Nu ska jag klippa klart gräsmattan. Mamma sa att jag inte var klar så jag får inte mina 150 :- än. Så u ska jag slita hårt, är ju helt pank som sagt...

Puss på er! ♥

                                       

                              

                              

                                                                     Bilder från igår

                                        



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0