Klantarsel!

Hej!

Kom hem för några timmar sedan. På tal om ingenting, jag har ätit väldigt nyttig mellis både idag och igår, bestående av bl.a. vindruvor, nektarin och banan! Idag tog jag också en riskaka och lite exotic snacks. Gott!

Inte så rolig dag i skolan idag heller, men inte helt bedrövlig ändå. Vi har en ny lärare i matte och NO och en i musik. Båda ÄGER! Så himla bra, älskar lärare som gör ett ämne roligt. Älskar dessa ämnena numera...

Måste bara berätta om en sjukt klantig grej jag gjorde idag. Jag skjutsade Vendela och jag hade glömt att ta på mig min hjälm. Då cyklar vi förbi vår spanskalärare och hon får ju inte se oss, för det är ju egentligen olagligt både att skjutsa och inte ha hjälm. Så Vendela viskar: Karin! till mig med stressad röst och jag fattar inte vad är med det så jag ropar glatt: HEJHEJ!! till vår lärare. Precis när jag sa det så fattade jag. Hahahahha!! Hon påpekde direkt att vi var olaglagliga. Nu kommer våra betyg nog sänkas lite, hehe. Sedan så kommer förstås våran SO-lärare också med samma reaktion. Min unstreetsmarta sida har gjort det igen! Gud va jag och Vendela garvade efteråt, hahaha.

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0