ICA med mamma!

Efter mina blogginlägg efter matchen så hade jag himla tråkigt. Försökte mig på lite design på bloggen, men jag är så himla dålig på det! Någon som har några enkla tips angående bloggdesign helt allmänt så får ni mer än gärna berätta ;) 

Så när mamma frågade om jag ville följa med henne och handla så gjorde jag det! Mamma tycker att det blir så himla mycket roligare när någon följer med henne, hihi. Inget speciellt, bara vanlig "mat-handling" elr vad man ska säga. 

Det kommer ett inlägg till efter detta, sedan måste jag verkligen sova!

                    

                    

                    

                                         Hittade faktiskt en spegel i mataffären, haha!

                     

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0