Hemma igen

Hej igen!

Nu är jag hemma igen från matchen, har duschat och bytt om till myskläder. Snart ska jag packa och sedan bär det av mot Vendela. Vet inte om jag sa det förut, men jag ska sova över hos henne! :)
Angående matchen så förlorade vi tyvärr med 2-0, men laget som vi mötte hade kommit tvåa i Gothia Cup (typ världens största ungdomscup i fotboll) och dom ledde serien. Vi hade iaf jättebra försvarsspel förutom de där skitmålen..

Nog om det. Måste till Vendela nu, annars blir hon galen.. haha skämta bara ;)

                              

                              

                              

 Just ni har jag på mig en tröja från Red Star (mamma köpte den i Serbien) och mjukibyxor från min skola, haha.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0