Dagens vill-ha!

Nu ska jag göra ett inlägg i min nya kategori!

Dagens vill-ha är en jeansskjorta! Har tittat runt lite och jag hittade nåt till slut:

        

Från Ginatricot (förlåt att jag bara tipsar om Ginatricot hela tiden, men det var det ända stället där jag hittade nåt!) Vet ej om denna är i jeans, men den var den bästa jag hittade! Har kollat runt jättemycket men inte hittat nånting. Vet annars att Monki har en jättesnygg modell, precis en sån jag är ute efter, som jag såg när jag var inne i en av deras butiker för några dagar sedan.
Denna var kanske inte precis en sådan, men nära! Bara en aning ljusare (och i denim, om den nu inte är det) så är den perfekt :) 249 kr kostar den!

Vad är eran "Dagens vill-ha"?


Kommentarer
Postat av: ELSA ☮- tjugonionde oktober

SV: Ja, New York är härligt! :) Fast jag gillar nog Los Angeles mer. ;)



Tack så mycket, jättekul att höra! :D ♥

2010-08-28 @ 18:36:45
URL: http://tjugoniondeoktober.blogg.se/
Postat av: ELSA ☮- tjugonionde oktober

Jag såg den på Gina Tricot idag och den är inte i jeans utan i "skjortmaterial". :)

2010-08-28 @ 21:46:47
URL: http://tjugoniondeoktober.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag trodde inte heller att den var i jeans, men det var det bästa jag hittade och det såg ut som jeans iaf! :) Tack för att du sa det, jättesnällt! Skjortmaterial, haha det var ju en bra beskrivning! :P

2010-08-28 @ 22:46:09
URL: http://saaaaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0